Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-04-19 16:12:58
Shikime: 9237
Raporto

Likes: 18 Dislikes: 3

Titulli: te jetosh ne paqe

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: te jetosh ne paqe
Autori: kiara
Shkolla: ajet xhindole
Klasa: e 8
Qyteti: ste duhet
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te jetosh ne paqe

Paqa eshte si je rreze drite e cila sa me shume perhapet ne bote aq me shume ndricon. Edhe sot ka shume vende te cilet jane te perfshire ne lufte dhe fjala paqe per ta eshte si nje mrekulli e cila eshte e pamundur te realizohet. Paqa eshte gezim, hare e lumturi por qe mungon shume ne keto vende. Te jesh ne paqe do te thote te mos kesh frike per te vazhduar ne tej. Pa mendoni sa bukur do te ishte sikur fjala lufte te mos ekzistonte dhe njerezit te ishin ne harmoni me njeri-tjetrin. Paqa eshte si nje lule e cila prishet nese fryne nje ere e lehte dhe zhduket nese bene nje stuhi. Ajo eshte nje dhurate te cilen ne ua bejme te tjereve. Paqa nuk mund te arrihet me force por vetem me te kuptuar. Nuk zgjidhet cdo gje me konflikte ose me luftra por me diskutime ku te gjithe mund te japin mendimin e tyre dhe ne fund te vendosit sic do shumica e jo si do ai qe eshte me i forte. Sic ka thene dhe nene tereza “Paqa fillon me nje buzeqeshje”.


Punuar nga: Kiara
bejini like dhe koment




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     kiara - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/te+jetosh+ne+paqe/6381


Vepra te ngjashme
Familja
Lloji: Ese shpjeguese
Familja është thesari i jetës tonë! Familja ka gjanat e veta personale. Pa familje nuk ka as e...
Te falesh
Lloji: Ese shpjeguese
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimb...
plaku dhe duhani
Lloji: Ese shpjeguese
Erdhen në nje fshat ne Arabin e nxehet tregtarët me duhan me synimin e vetem për të shitur duhan...
Teatri dhe jeta
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një...
Nene tereza
Lloji: Ese shpjeguese
Kur sjell ndermend fjalen bamiresi me kujtohet nene tereza .ajo ishte njeriu me i mire qe ka patur b...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese shpjeguese
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai...
Komunikimi Virtual
Lloji: Ese shpjeguese
Komunikimi virtual Komunikimi është veprimtaria kryesore e njerëzve, e cila ka evoluar me kalim...
Skënderbeu
Lloji: Ese shpjeguese
Skënderbeu ose Gjergj kastrioti.një luftëtarë i madh shqiptar,fëmijërinë e kaloi në krujë.T...
Historia na ndjek p...
Lloji: Ese shpjeguese
Historia na ndjek pas Nganjehere...ulem prane dritares dhe mundohem te kujtoj historin e te k...
Me lini te flas
Lloji: Ese shpjeguese
Te gjithe njerezit lindin te lire e te barabarte . Te flasim ate cka ne mendojme,pra te kemi liri fj...
Bota i perket atij ...
Lloji: Ese shpjeguese
“Bota i perket atij qe guxon” “E vetmja menyre per t’ia dale mbane eshte te vazhdosh se ecu...
Efektet e interneti...
Lloji: Ese shpjeguese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...


Komentet e fundit!

Emri: estela myrta
Email: estelamyrta@gmail.com
Komenti: shume e djegur zemer duhet te vish ne fush krujet qe ta marresh vesh si rritet prasi
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.