Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. Mbi buze i qendronin mustaqet kacurrel e leqe leqe. Ai kishte lindur sokol mali e vinte nga nje familje e mire e fis me emer. karakteri i tij e bente ate te njohur nga cdo kush ne te gjith shqiperine. Ai ishte trim , sypatrembur, dhe i beses mbi te gjitha nje prijes i denje qe i peshonte fjala. Ishte burre kaprroc e trim si zana qe thonin se me kemishe e kishte lindur nena.Nen krah i kishte tre pupla te arta qe slejonin plumb qe ti ngulej.Behej dragua kur prekej nderi i shqiperise dhe bente te pamunduren per te mos e pare kurre ate te turperuar e ne dore te pushtuesve. emri i tij ishte permendur ane e kend permbi dhe, per trimeri per bese e per fe. As te gjalle e as te vdekur nuk mundin me e zene se ishte msu qe per Shqiperine jeten me e dhene.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Sara - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=2106&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
deshira ime
Lloji: Ese pershkruese
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare
Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimta...
27 vjetori i cliri...
Lloji: Ese pershkruese
Vitet kalojne,ditet gjithashtu por kujtimi i deshmoreve mbetet perhere i fresket ne zemrat tona,ne k...
Me fal...
Lloji: Ese pershkruese
Sot jam vetëm…. Nuk me vret qetesia e dhimbjes, por kujtimi për ty.Nuk di ne te fal veten a t...
Ndjesite e te qenur...
Lloji: Ese pershkruese
Ndjesia qe te shkakton ideja e te qenurit maturant eshte e papershkrueshme. Eshte moment...
nxenesit e vegjel
Lloji: Ese pershkruese
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me d...
Liria e vendit tim
Lloji: Ese pershkruese
Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur li...
Vuajtje..
Lloji: Ese pershkruese
‘’Nje stacion imagjinar do te ishte perfekt per te njohur historine tone.Kthehem 68 vite pas, ne...
femiria
Lloji: Ese pershkruese
Kur isha e vogel doja te isha e rritur,por tani qe u rrita dua qe te kthehem serish ne femijri,sepse...
Gezimi i vitit te r...
Lloji: Ese pershkruese
Viti i Ri eshte nje feste e kendshme dhe plot hare.
Kjo feste gezon te gjithë fëmijët anembanë ...
Peisazh dimri
Lloji: Ese pershkruese
Peisazhi I liqenit te Pogradecit jepet ne qetesi.Cdo gje paraqitet e zymte .Mungon jeta,levizja dh...
....Perditshmeria'
Lloji: Ese pershkruese
Pash shum njerez qe gabuan, por, nuk pash nga ata qe u penduan dhe qe kerkuan falje?
Nuk pash n...
fshati im
Lloji: Ese pershkruese
FSHATI IM
fshti im eshte nje fshat shume i bukur.Ai ka nje ambient freskue...