Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2012-02-19 07:44:13
Shikime: 6664
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Lushi ne rrezik

Lloji: Tregim
Tema: Lushi hyn ne rrezik sepse then dritaren me top
Autori: Lukë Rrahmani
Shkolla: Zekeria Rexha
Klasa: V6
Qyteti: Gjakove
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje dite Lushi kishte dale te luante me shoqen e tij Margareten.Ata luanin me top ne kopshtin e zoterise Mark.Pa pritmas topi ra dhe theu dritaren e shtepise se zotit Mark .
Zoti Mark ishte nje zoteri i mire por ai ishte i vetmuar dhe te gjithe femijet ia kishin friken.Lushi shkoi te dritarja dhe kur pa zotin Mark u frikesua dhe ja mbathi me vrap .
Te nesermen kur u zgjua pa se zoti Mark ishte duke punuar ne kopeshtin e tij.Zoti Mark kur e pa Lushin donte ta mikpriste mire.Lushi kur ju afrua iku menjehere,atehere zoti Mark mendoi se te gjithe ja kan friken me te.Lushi te nesermen ishte gati te kerkonte falje dhe ta merrte topin.Kur shkoi aty i tha me fal dhe mori topin.Çdo dite Lushi kur kalon andej pershendet zotin Mark dhe ja kjo ishte.Keshtu qe nuk duhet ti gjykojme njerzit nga pamja e jashtme sepse ajo gjithmone na zhgenjen .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Lukë Rrahmani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=220&lloji=Tregim


Vepra te ngjashme
Frika e të qenurit...
Lloji: Tregim
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëz...
Vajza e braktisur
Lloji: Tregim
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia...
Lidhja vella moter
Lloji: Tregim
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili d...
Histori dashurie...
Lloji: Tregim
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne st...
dashuria e vertete
Lloji: Tregim
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe t...
Vajza e fiskuar nd...
Lloji: Tregim
Ne kete tregim behet fjale per nje vajze e cila ishte e pasionuar pas poezive , tegimeve ,enderave d...
detyrat
Lloji: Tregim
NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA ...
Nen perspektiven e ...
Lloji: Tregim
12/07/2012 Cfare marrezie…. Era, si e arratisur nga spitali psikiatrik. Shiu i pire tape, s’di...
dinozauri i vogel
Lloji: Tregim
Nje dinosaur i vogel kerkonte nje shok qe te luante. Dhe ate kafshet kishi frik. Nje dite ai shkoi n...
DASHURIA E MADHE SA...
Lloji: Tregim
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes...
Shtrati i Mires
Lloji: Tregim
Historia e Amelias1...
Lloji: Tregim
Kur amelia ishte 11 vjece babai saj ndahet nga jeta mamaja esht e dobet fizikishet nuk mund ta rris ...


Komentet e fundit!

Emri: erisa
Email: erisa.aliu@hotmail.de
Komenti: E vertet
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.