Vjeshta është stinë shumë e bukur.Gjatë kësaj kohe peisazhi bët madhështor.
Gati çdo fletë e çdo peme bëhet me ngjyrë të artë,të kuqerremte dhe të portokalltë.
Unë jam i sigurt në fshatin tim vjeshta është më e mahnitshme se në fshat apo qytet tjetër.Po të hipësh në kodrën e fshatit tim dhe ta shikosh fsatin nga lart të ngjallet dëshira të jetosh aty përgjithmone.
Por edhe në stinat e tjera fshatin tim e konsideroj si më të bukurin në BOTë
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
butrint dana - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=2983&lloji=Ese+filozofike
Vepra te ngjashme
Te rrosh apo te mos...
Lloji: Ese filozofike
Nje prej dilemave me te njohura me fame boterore eshte pikerisht dilema :te rrosh apo te mos rrosh?T...
Alegoria e shpelles...
Lloji: Ese filozofike
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të h...
Kur te mungon dikus...
Lloji: Ese filozofike
Si te vazhdosh te jetosh kur humb jeten dikush i afert? E dhimbshme eshte por nuk ke c'te besh.Kjo e...
nje palaco qe qesh
Lloji: Ese filozofike
Eshte per tu habitur me ndjesite e panumerta qe zoteron njeriu... qofshin keto te arsyeshme ose jo m...
Guximi fiton!
Lloji: Ese filozofike
Guximi. Fiton apo humbet? E gjejme ne apo vjen vetë? Pytja qe te ndjell kureshtje ne trurin tend q...
Vdekja eshte e hesh...
Lloji: Ese filozofike
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nu...
Perplasja e te kund...
Lloji: Ese filozofike
Te kundertat jane celesi i ekzistences. Themi keshtu pasi asgje nuk mund te ekzistoj pa te kunderten...
Koha
Lloji: Ese filozofike
Po c’eshte kjo gje e mallkuar .. kjo formule komplekse qe e quajme kohe?
A ekziston vertete ajo? ...
A duhet të përdor...
Lloji: Ese filozofike
Për mendimin tim jo,nuk duhet të përdoren,sepse edhe kafshët janë gjallesa. Kam dëgjuar se kaf...