Si te vazhdosh te jetosh kur humb jeten dikush i afert? E dhimbshme eshte por nuk ke c'te besh.Kjo eshte jeta.E ke shume te veshtire te vazhosh perpara kur ke humbur nje njeri te dashur,kur ate e ke patur baba,nene,moter,vella,mikun tend me te mire.Eshte shume e veshtire.Perpiqesh t'a kujtosh vazhdimisht ate person por eshte e pamundur qe ai te kthehet prane teje.Kujton cdo here veprimet qe ai bente,viziton ato vende ku atij do t'i pelqente te shkonte,ploteson ato deshira qe ai nuk mundi t'i realizoje dot.Nuk mund te them qe jeta eshte "e keqe" por jeta ka plot te papritura,Asnje nuk e di si do te jete dita e neserme e shume gjera te tjera te mistershme qe nuk mund t'i zbulojme dot.Vdekja e nje njeriu eshte si heqja e nje dhembi,dhemb per momentin por vendi i tij mbetet perhere bosh.Sa e trishtuar tingellon pjesa e fundit e kesaj fjalie por s'ke c'te besh...ai qe iken nuk kthehet me.Ti e do me patjeter qe ai te vije por ai nuk mundet.Vetm koha dhe lotet sherojne gjithcka.Koha sheron plaget dhe loti pastron shpirtin.Njeriu nuk eshte i perhershem,ka edhe ai nje fund...per mire apo per keq ky mbetet nje mister shume i madh!!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4285&lloji=Ese+filozofike
Vepra te ngjashme
Aventurat e Diut
Lloji: Ese filozofike
Na ishte njehere nje djale i ri 16 vjec.Deshira e tij e madhe ishte te behej nje futbollist karderr....
Te jesh vetvetja!!
Lloji: Ese filozofike
Te jesh vetvetja do te thote te gjesh veten,ti japesh kohen e duhur vetes per te gjetur vlerat qe fs...
prinderit
Lloji: Ese filozofike
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe m...
udhetim jete
Lloji: Ese filozofike
Nuk mund te lahesh dy here ne te njejtin lume...
Cdo gje rrjedh,rrjedh ose iken, ase kalon...sino...
jeta,liria dhe kerk...
Lloji: Ese filozofike
Njeriu ,qenia komplekse e enigmatike e bere objekt studimi per shume fusha te ndryshme.Jo vetem filo...
Kush jam une ?
Lloji: Ese filozofike
Kush jam une?Eshte e veshtire ti japesh pergjigje pyetjes me te rendesishme filozofike.Si nje gjasht...
ÇFAR JAN KRO GJERA...
Lloji: Ese filozofike
E di qe ne kete bot kemi shum sfida e aventura te ndryshme.E di qe ne kete bot jemi nxenes dhe kemi ...
Unë dhe Toka
Lloji: Ese filozofike
Eh,sa jam plakur!... Këta njerëzit më bënë të plakem para kohe,edhe pse jam akoma e re...Pse m...
Libri
Lloji: Ese filozofike
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezi...
dashuria
Lloji: Ese filozofike
te gjithe e dime se dashuria eshte reciproke po te gjithe ne biem brenda saj pa dashje dhe as nuk e ...
vete suksesi drejt ...
Lloji: Ese filozofike
Suksesi...nje pike hapesire .ndoshta edhe pika me e larget tecilen ne njerezit jemi te destinuar ta ...
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
Emri:
aaahhahahahahha
Email:
wwww.amant.gashi@hotmail.com
Komenti:
bravo vertet eshte prekse sepse edhe une dhe te gjith kemi humbur dike qe ja vlen te vuash ....:une personalisht te peshendesh shum nga gjermania jam 15 vjeqravooo