Data e postimit: 2021-01-17 09:27:06
Shikime: 2121
|
|
Likes:
7
Dislikes:
0
Titulli:
DINOSAURET
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Dinosauret kane jetuar para rreth 100 milon viteve.ka pasur dinosaure te ndryshem mishngrenes dhe bimngrenes.p.sh.ti-rex,dinosur i me gjate ka qene deri ne 60 kate te nje banese,ndersa dinosauri me i vogli ka qene sa madhesia e nje pule. Por nga goditja e nje metori ne toke u zhduken dinosauret qe kane qene krijesa parahistorike. Ne e vetertojme kete me ane te fodileve te gjetura ne pjese te ngdryshme te tokes.
Pra keta kan qene dinosauret.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Edison TAHIRAJ - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/DINOSAURET/7524
Vepra te ngjashme
Bota fshat global
Lloji: Ese filozofike
Ky esht nje term i perdorur gjeresisht kto vitet e fundit per te qe njerzit ndodhen aq larg sa edhe ...
|
Te rrosh apo te mos...
Lloji: Ese filozofike
Nje prej dilemave me te njohura me fame boterore eshte pikerisht dilema :te rrosh apo te mos rrosh?T...
|
Vetmia lulja qe rri...
Lloji: Ese filozofike
Shpesh herë erresirën dhe vetmin njerzit mundohen ti largohen por ne fakt ajo eshte nje qetesi shp...
|
ese
Lloji: Ese filozofike
Realiteti njerezor tregon dhe pranon qe ka njerez qe per merita, per vlera apo per arsye te vecanta ...
|
|
Frika dhe misteri
Lloji: Ese filozofike
Te duket sikur po humb kontrollin. Ndihesh i rrezikuar, zemra te rreh for dhe shpejt. Edhe perse per...
|
Ne maje te botes pe...
Lloji: Ese filozofike
Te vendosesh veten tende ne rrezik vetem sepse do besh nje selfi tingullon absurde.
Ne lartesi mbi ...
|
Iluzione
Lloji: Ese filozofike
Eshte faji im qe i pershkruaj netet si ylber ... Te hesht kur bota shembet ? Te pertyp ate qe nuk m...
|
fjala
Lloji: Ese filozofike
|
Guximi fiton!
Lloji: Ese filozofike
Guximi. Fiton apo humbet? E gjejme ne apo vjen vetë? Pytja qe te ndjell kureshtje ne trurin tend q...
|
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
|
Bota ime
Lloji: Ese filozofike
Bota ku jetoja une? Ishte thjesht perfekte. Une jetoja ne kutizen time te kristalte.Ne ate Kutize qe...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|