kur ne jete nuk te mbetet azgje per te jetuar kur te shkaterroen endrret ndjehesh ipa shprese nje person i harruarpa jete pa endrre pa te ardhme.Ateher nisja nje jete te re me endrra re reja , shpresa dhe frika do te jene ne cdo hap qe ti do te hedhesh ,besoji vetes dhe ke per te pare se do te korresh sukses kudo qe do te shkosh .Jeta me disa tregoet e ashper mos e lejo kamxhikun e jetes te te fshikulloje duaji miqte dha armiqte .Meso te njohesh vlerat e te gjitheve .Behu i tolerushem dhe mos lejo kurre pushtetin te te beje egoist.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Dea cekici - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5194&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Mali i dajtit
Lloji: Ese pershkruese
Ishte dite e diel. Une me familjen kishim dale per “ne” Malin e Dajtit. “Gjithmone “e kam en...
para pasqyres se d...
Lloji: Ese pershkruese
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shiko...
Kush e solli Dorunt...
Lloji: Ese pershkruese
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi...
Ti o njeri i mire q...
Lloji: Ese pershkruese
Si mund te shkaterohet njeriu kaq ngadale . . Qetesisht ashtu si format e henes cdo muaj cdo kohe nu...
Jeta prane TV
Lloji: Ese pershkruese
Televizori eshte nje mik shume i mire per te gjithe.Nje mik i kohes se lire,i mbushur me plot progra...
Udhetimet e mia per...
Lloji: Ese pershkruese
Ishte nje dite e mire kur shkuam ne Prishtine ne aeroportin Adem Jashari per te shkuar ne Londer. Ke...
pasioni im per biol...
Lloji: Ese pershkruese
pasioni im per biologjine
prej qe isha femije , kam shetitur shume neper natyre..
gjate ecjes n...
"PRANVERA"
Lloji: Ese pershkruese
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe uji...
Fryu nje ere e marr...
Lloji: Ese pershkruese
Nje dite duke qendruar brenda ne shtepi,dikush po trokiste ne dere.Trokiti aq fort sa une fillova...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese pershkruese
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush ...
Pse jetojme
Lloji: Ese pershkruese
Lumturohemi me faktin që jetojmë në këtë jetë, që na pushton fort nën krahët e saj dhe na d...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cila...
Komentet e fundit!
Emri:
Ergesa
Email:
ergesa_101@hotmail.com
Komenti:
Sume me pelqeu