Data e postimit: 2012-11-25 12:47:01
Shikime: 7560
|
|
Likes:
4
Dislikes:
0
Titulli:
Individualizmi
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Individualizmi shfaqet ne menyra te ndryshme ne rende te ndryshme shoqerore.Diku me e kontrolluar dhe ne dukje e injoruar dhe diku me e theksuar dhe e jetesuar.
Shembuj te ketyre rasteve jane e para sistemi shoqeror qe kaluam ku me ngulm kerkohej nga strukturat shteterore dhe ato partiake qe te vendosej kolektiviteti mbi individualizmin dhe ku me hipokrizi behej sikur pranohej nga masa dhe e dyta sistemi shoqeror me lirine qe jetojme dhe duke mos u imponuar nga kurkush ben qe kushdo te beje zgjedhjen e tij.
Me apo pa dashje, me perjashtim te shoqatave apo institucioneve bamirese, per mendimin tim sot njerezimi eshte me individualist, gjithsecili mendon per vehten dhe familjen e tij duke mos I kushtur shume rendesi komunitetit.
Nese bejme nje krahasim dhe I vendosim ne kandar sistemin qe kaluam ku individualiteti pretendohej se nuk ekzistonte dhe sistemit ku jetojme me individualizmin e theksuar mendoj se peshorja anon nga kolektiviteti sepse eshte me human....
Vazhdimin bejeni vete se nuk dua t'jua jap te gjithen...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
titilja - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=603&lloji=Ese+shpjeguese
Vepra te ngjashme
harry potter dhe gu...
Lloji: Ese shpjeguese
harry potter ishte nje djale jetim pasi prinderit e tij kishin vdekur nga magjia e keqe e voldemorti...
|
Historia na ndjek p...
Lloji: Ese shpjeguese
Historia na ndjek pas
Nganjehere...ulem prane dritares dhe mundohem te kujtoj historin e te k...
|
grua e gurezuar mes...
Lloji: Ese shpjeguese
Nje pamje permes se ciles tregohet nje grua e gurezuar mes hirit dhe llaves se vullkanit Vezuv trego...
|
Mendo
Lloji: Ese shpjeguese
Gjithqka kuptova.
Gjithqka mora vesh.
E kuptova pse ika.
E kuptova pse ika pa thene asnje fjale t...
|
8 marsi
Lloji: Ese shpjeguese
8 Mars.
Nje dite qe mbart respekt,dashuri te pafund,per ato qe na dhane jete nga jeta e tyre.Per at...
|
MOTRA
Lloji: Ese shpjeguese
MOTRA PERSONI ME I MIRE QDO SEKRET MUND TJA TREGOSH SEPSE AJO ESHTE E SINQERTE E MIRE ME MUA ..SOT P...
|
Dashuria
Lloji: Ese shpjeguese
Dashuria eshte nje ndjenje jashtezakonisht e fuqishme qe lind papritur brenda nesh e cila te lidh...
|
e ardhmja jone
Lloji: Ese shpjeguese
JO veq une, por te gjith enderojne,endrrat s kane mbarim ,edhe kur te arrim lart prape endrrat na sh...
|
Kosova
Lloji: Ese shpjeguese
Kosova
Kosva eshte nje vend i vogel ku perjetoj shum luftra nga armiqet (Serb).
Kosova ...
|
pse
Lloji: Ese shpjeguese
Pse
A ka ende këso lloj personash që mundohen t'a ulin personalitetin e një femre, që mundohen...
|
E vërteta
Lloji: Ese shpjeguese
Në pritje të së vërtetës
E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vog...
|
"E ardhmja"
Lloji: Ese shpjeguese
Sa do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe m...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|