Gjuha jone
Te ben krenar te degjosh qe gjithesici nga ne flete shqip edhe sikur ne cdo cep te botes le te shkoje gjuhen e tij nuk e harron.
Kjo te krijon nje ndjesi te thelle brenda ne shpirte dhe temedosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre,'Duajeni gjuhen tuaj se fjalet e para qe belbezuat ishin ne kte gjuhe qe ju flisni sot, mos e ndrroni ose harroni kurre gjuhen tuaj cilido motiv te jete.Gjuah shqipe eshte gjuha e nenes tone, e gjysherve , stergjysherve , gjuha e rrenjeve tona te origjinesGjuha qe te ndez flake ne shpirt , ndez oshetimen brenda ne zemer ,nje furtune gezimesh brenda trupit tone.e mbi te gjitha te zgjon e te thuash gjuha eshte identiteti i kombit tone.Kurre nuk quhemi komb i qyteteruar sado te mesojme gjuhe te huaja , sepse kombi nuk qyteterohet vetem me mesime te gjuheve tjera por me mesimin , mbrojtjen , dashjen e gjuhes te kombit qe vjen.Nqs ju e nenvleresoni gjuhen tuaj nuk jeni te ndricua moralisht . Gjuah eshte e fuqishme edhe e bukur duhet te jete krenaria e folesve te sajdhe nje mjet i shenjt per zhvillimin kulturor dhe intelektual te kombit te vjeter shqiptare. Themeli i diturise dhe dashurise eshte atdheu duke filluar ne baza te tij gjuha.
Kultura e nje persooni pasqyrohet qarte qe nga gjuha . Shkalla e pasurise se gjuhes eshte niveli kultures.Gjuha eshte sendi me i cmueshem i nje populli dhe per popullin shqiptare eshte i vetmi thesar qe ka .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!