Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-06-04 20:56:37
Shikime: 21071
Raporto

Likes: 27 Dislikes: 12

Titulli: E ARDHMJA IME

Lloji: Ese pershkruese
Tema: E ARDHMJA IME
Autori: AMANTIA.D
Shkolla: ''HAMZA MUCA''
Klasa: 8
Qyteti: DURRES
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

E ARDHMJA IME
E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na thone se je akoma e vogel dhe do ta ndryshosh opinionin dhe deshira mbase mund te te shuhet.
Vendosa ta nis keshtu esen time sepse te gjithe ndikohemi si nga prinderit tane te cilet duan qe endrra e tyre e mbyllur ne syrtar prej vitesh ta shikojne te realizuar tek pasardhesit e tyre,tek gjysma e tyre me e mire te cilet sakrifikojne per vite me radhe ti ushqejne,ti veshin,ti edukojne dhe ti arsimojnenga ku mund te ngelen te zhgenjyer,sepse ata i kane imapuluar per te zgjedhur nje rruge te cilet ata nuk e kane deshire dhe eshte kthyer ne nje stres per ta.
E gjithe kjo parateze nuk eshte per mua.Tani do te filloj te hartoj mendimet e mia per te ardhmen time ndonse nuk mjaftojne as faqet e nje fletoreje e as librat e nje biblioteke.
Kur kam qene ne nje moshe te vogel me ka rene rrasti te lexoja nje liber shume te bukur i cili me inspiroi shume.Ne ate liber bente fjale per nje vajze e cila kishte nje enderr shume te madhe, te behej doktoreshe,por prinderit e saj nuk donin.Ajo per te realizuar endrren e saj u doli kunder familjes se saj.Ajo u be doktoresha me e mire ne te gjithe Ameriken.
Tani qe po rritem dhe po mendoj per te ardhmen time mendoj se paresore per mua tani eshte mesimi,sepse e ardhmja jone ngjason me nje tullumbace ku mund edhe te mos realizohet, apo te shuhet ajo deshira jone e flakte.Per fatin tim te mire kam 2 prinder te cilet me mbeshtesin ne ate c'ka une kam synim te bej dhe mundohen te me tregojen rrugen e drejte.Une termin''E ARDHMJA IME'' e barazoj me ''SIGURIMI I JETES''.
Nje uragaan mendimesh ka pushtuar koken time ne keto momente.Mendoj ta mbyll me kaq sepse mund te me jepet rasti te shkruuaj prap per te ardhmen time.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     AMANTIA.D - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6883&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
te dua
Lloji: Ese pershkruese
DASHURIA❤ Dashuria qe kam per ty eshte nje ndjenje e mrekullueshme,askush se di ate ndjenje nes...
Ese pershkruese
Lloji: Ese pershkruese
Mami Ajo qe qe me ka sjelle ne jete,ajo qe me mbush me lumturi,ajo qe me frymezon,ajo qe me mbeshte...
Ne Amsterdam
Lloji: Ese pershkruese
Zilja e alarmit ra. U zgjova me pertese dhe e fika. Pas disa sekondash hapa syte dhe sapo pashe vali...
Familja
Lloji: Ese pershkruese
FAMILJA... E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. A...
100 Vjetorii i Shqi...
Lloji: Ese pershkruese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto ...
pershkrim i shokut ...
Lloji: Ese pershkruese
Emri im eshte XHejmon,shoku im me i ngushte e ka emrin Eri. Une jam me i gjate se Eri.Eri eshte i...
asma
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e bukur dhe e delire,e buruar ne shume zemra.Ajo lind si rrjedhoje e mire...
E dehur nen afshin ...
Lloji: Ese pershkruese
Nje afsh i dendur pranvere behet shoqeruesi im me i mire duke me ndjekur hap pas hapi ne ecjen time ...
Rreze dielli
Lloji: Ese pershkruese
Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell n...
Pershkrim peizazhi
Lloji: Ese pershkruese
Ndersa vazhdoja rrugen i qete para syve te mij u shfaq nje peizazh i mrekullueshem. Ne sfond dukeshi...
Bukuria
Lloji: Ese pershkruese
Bukuria Bukuria ne kuptimin e saj te pergjithshem paraqet nje vetvete nje fare teresie te simbioza...
SHOKU IM
Lloji: Ese pershkruese
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shend...


Komentet e fundit!

Emri: sirma
Email: sirmaam@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: ana
Email: anavocaj@mail.com.al
Komenti: e mir
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.