Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-05-26 20:11:47
Shikime: 3898
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Mjedisi

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Mjedisi
Autori: Willi gam
Shkolla: Bed
Klasa: 10
Qyteti: Angli
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Mjedisi eshte ambienti ku ne jetojme,lindim,rritemi dhe vdesim.Ajri qe thithim eshte dhurate e natyres dhe ne e pranojme kete.Ne e dime se cndodh rreth nesh cdo dite,shkaterrimi i zonave me gjelberim,prerjen e pyjeve,ndotjen e ajrit,tokes etj e deri tek hedhja e mbeturinave nga apartamentet apo xhamat e makinave.Edhe sa do te vazhdojme keshtu?Do te vazhdojme deri sa nje dite te gjithe te jemi te semurre dhe kjo do te beje qe te ndergjegjsohemi dhe te mendojme dy here para se te bejme me te voglin gabim.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Willi gam - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7309&lloji=Ese+shpjeguese


Vepra te ngjashme
Tema
Lloji: Ese shpjeguese
Te gjith kemi obligimet tona qe fati na i sjell. Te gjith e paraqesim veten ton te fort mendojm se ...
ShQiPeRiA
Lloji: Ese shpjeguese
Të kaluar dhe të pranishëm, antik dhe modern, të rinj dhe të vjetër, musliman dhe të krishter...
Perfytyrimi i se ke...
Lloji: Ese shpjeguese
E keqja ka nje perfytyrim te ndryshem dhe te ngjashem njekohesisht midis mitologjise se popujve dhe ...
MOTRA
Lloji: Ese shpjeguese
MOTRA PERSONI ME I MIRE QDO SEKRET MUND TJA TREGOSH SEPSE AJO ESHTE E SINQERTE E MIRE ME MUA ..SOT P...
dashuri e kot
Lloji: Ese shpjeguese
sara,nje vajze 14-vjecare kishte ren ne dahuri me nje maturant.ajo e donte shume dhe perpiqej te ben...
vjeshta stina ime e...
Lloji: Ese shpjeguese
Mua stina e vjeshtes me pelqen shum sepse nga vapa e adhe fillon te fryej nje fllad i vogel,rezet e ...
Para Pasqyrës së ...
Lloji: Ese shpjeguese
Kur jemi para pasqyres shohim shembellimin tone , por nese ndoghemi para pasqyres se deshirave do te...
Vendlindja ime
Lloji: Ese shpjeguese
Vendlindja ime Vendlindja ime Te dua shumë Gjithmon me ty Kam mbërritur unë, Ishe me M...
ese :Romeo dhe Zhu...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis ...
5,6,7 Marsi
Lloji: Ese shpjeguese
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ...
Dhuna ne Shoqeri (B...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te p...
cfare eshte per ju ...
Lloji: Ese shpjeguese
te jesh i dashuruar do te thote te shohesh vetem nje person ajo , ajo dhe vetem ajo , te duket gjith...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.