Data e postimit: 2020-11-10 19:32:46
Shikime: 5557
Likes:
6
Dislikes:
0
Titulli:
Durresi
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Durresi,nje nder mrekullite e bukurise shqiptare, ka se cfare t`u ofroje vizitoreve. Shtirja buze detit Adriaktik dhe Jon malet fushat dhe lulet formojne panoramen qe do te shoqeroje pushimet tuaja. Harmonia shpirti i ngrohte i banoreve mikpritja dhe kenaqesit qe do tj`u falen do tj`u bejne te krijoni miqesi te reja dhe caste te mrekullueshme. Fotot dhe shenimet ne ditarin tuaj do tj`u` kujtojne se edhe vitin tjeter ju do te vazhdoni ke rrugetim qe mban emrin Durrres.
EJANI QOFTE EDHE NJE HERE!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Besarta Elezi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7460&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
"Pranvera frski e zemrave tona"
Pranvera nje stine aq e bukur qe me natyren e saj ajo te mahnit.N...
Baba , kjo zemer po...
Lloji: Ese pershkruese
Ditet ikin, ashtu si javet , muajt , vitet ....Ikin pa u ndjere , ndersa dhimbja po me pervelon shpi...
Piktura
Lloji: Ese pershkruese
Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa ...
ese pershkruese
Lloji: Ese pershkruese
Te zgjohesh me cicerimat e zogjve është nje ndjejn e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duki ...
Dita e flamurit
Lloji: Ese pershkruese
Kishim vendosur qe per festen e pavaresise te shkonim ne qytetin e vlores, per te festuar edhe ne me...
Qeni
Lloji: Ese pershkruese
Kafsha ime e parapëlqyer është qeni. Unë kam një qen vetë dhe ai është shumë I bukur. ësht...
Mali i dajtit
Lloji: Ese pershkruese
Ishte dite e diel. Une me familjen kishim dale per “ne” Malin e Dajtit. “Gjithmone “e kam en...
Pasioni im …me mr...
Lloji: Ese pershkruese
Ju ka dhene zysha e gjuhes detyre per te ber ese me teme vk per pasionin tuaj deri n pasdite
Pz nuk...
"Si e mendoj te ard...
Lloji: Ese pershkruese
Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rret...
Paqja ne bote
Lloji: Ese pershkruese
Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk...
DIMRI
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ne nje mengjes pash qe kishte rene bore dola jasht po ishte shume ftoht u ktheva brenda...
DEGJO ZEMRËN TENDE
Lloji: Ese pershkruese
Fillova ta kërkoj dike, dike që do me dojë, dike që me të mund të flas lirshem, dike që ta fi...
Emri:
elona
Email:
cipieliona74@gmail.com
Komenti:
shum bukur bravo zmr
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti