Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2021-04-07 14:58:26
Shikime: 1962
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Ne maje te botes per nje selfi

Lloji: Ese filozofike
Tema: Bukuria konsumuese
Autori: Alea Bella
Shkolla: Mesuese
Klasa: Ne pune
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te vendosesh veten tende ne rrezik vetem sepse do besh nje selfi tingullon absurde.
Ne lartesi mbi 200 m, nje frike e pa imagjinueshme dhe ti prap vazhdon. Pa mjete mbrojtese, pa asnjelloj sigurie dhe mjafton nje pakujdesi e vogel dhe behesh copash per cfare nje selfi, nje pelqim, nje cmenduri totale.
Njerzit sot jane bere te fiksuar le te themi mbas rrjeteve sociale, por njerze jeni duke e cuar jeten dem mos beni gjera te padobishme vetem sepse doni te jeni ne mode. Mos rrezikoni jeten se ajo njehere vjen dhe nuk ke mundesi te kthesh kohen pas, mos lejoni qe te tjeret tju tjone se cfare te beni. Jini vetvetja, belive in yourself, behu dikushi duke punuar jo duke bere eksperimente!
Punoi:alea bella



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Alea Bella - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7653&lloji=Ese+filozofike


Vepra te ngjashme
Njeriu pёrball dil...
Lloji: Ese filozofike
Era tё ledhaton kёndshёm fytyrёn. Disa vendosin tё ia kthejnё shpinёn e disa tё tjerё ndie...
Shprese
Lloji: Ese filozofike
Shprese A kaq te ligj jemi? A kaq shume te keqija kemi bere ne ket...
Prometeu,një hero ...
Lloji: Ese filozofike
Prometeu është heroi i parë humanist në të gjithe historinë e letërsisë dhe është një fig...
I semuri per mend
Lloji: Ese filozofike
• I semuri per mend eshte komedia e fundit e molierit te cilen ai e vuri ne skene me 1673.Molieri ...
Dialog me sytë e s...
Lloji: Ese filozofike
Koha
Lloji: Ese filozofike
Po c’eshte kjo gje e mallkuar .. kjo formule komplekse qe e quajme kohe? A ekziston vertete ajo? ...
Mbrojtja e mjedisit
Lloji: Ese filozofike
Ne qytetari sot tema ishte “Mbrojtja e mjedisit” ku ne fund te ores mesuesja na dha si detyre te...
vete suksesi drejt ...
Lloji: Ese filozofike
Suksesi...nje pike hapesire .ndoshta edhe pika me e larget tecilen ne njerezit jemi te destinuar ta ...
Bota fshat global
Lloji: Ese filozofike
Ky esht nje term i perdorur gjeresisht kto vitet e fundit per te qe njerzit ndodhen aq larg sa edhe ...
ese
Lloji: Ese filozofike
Realiteti njerezor tregon dhe pranon qe ka njerez qe per merita, per vlera apo per arsye te vecanta ...

Lloji: Ese filozofike
Kur ndodhesha përgjat brigjeve të dëshirave lundruese të kohës, unë jetoja brenda iluzioneve t...
Vogëlushi im
Lloji: Ese filozofike
Porosia e babait Kur kthehem pas, në hapat e padukshëm të kujtimeve, më kujtohet dita e parë k...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.