Data e postimit: 2023-10-13 16:37:00
Shikime: 806
|
|
Likes:
0
Dislikes:
0
Titulli:
Kuptimi i skepticizmit
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Skepticizmi është një qëndrim intelektual që sfidon besimin e patjetërsueshëm dhe injorant ndaj të vërtetave të pahijshme. Në thelb, skeptikët mbesin të hapur ndaj mundësisë që diçka të jetë e rreme ose e pakuptimtë. Ata i përballen me ndëshkimisht paragjykimeve, propagandës dhe konkluzionit të parakthyer, duke iu drejtuar vlerave të përbashkëta të logjikës dhe provave të qarta. Skepticizmi nxit vendosmërinë intelektuale dhe sponzorizon kritikën e mendimeve dhe ideve të pranuara. Në një botë të ngarkuar me informacion të pasigurt dhe të rremë, skeptikët kërkojnë burime të verifikueshme dhe metoda të sprovuara për të sjellë ndriçim në gjithçka që pranohet si e vërtetë. Përkundrazi, ata bëjnë thirrje për një qasje të kujdesshme dhe racionale ndaj të gjitha pretendimeve që rrethojnë të vërtetën dhe njohuritë tona. Skepticizmi promovon mendësinë kritike dhe kontribuon në zhvillimin e njohurive tona duke lënë hapa përpylleshje dhe vlerësim të vazhdueshëm.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=8167&lloji=Tekst+pershkrues
Vepra te ngjashme
Perendimi
Lloji: Tekst pershkrues
Kur vjen perendimi gjithe vendi mbulohet me nje drite te portokallte.Dielli fillon te humbase pak e ...
|
Lloji: Tekst pershkrues
Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxën...
|
gjyshi im i dashur
Lloji: Tekst pershkrues
Sot me teper se kurre kisha nevoje per fjlaet dhe mendimet e njeriut me te dashur qe nuk jeton me dh...
|
I dashur ditar !
Lloji: Tekst pershkrues
E merkure,14 janar
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka...
|
Familja ime
Lloji: Tekst pershkrues
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe ...
|
Mesuesit
Lloji: Tekst pershkrues
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegj...
|
Stina e fundit
Lloji: Tekst pershkrues
Ah dimer,dimer
Je stina e fundit,por me e bukura.Je stina e fundit,por me zbavitesja .Je stina e fu...
|
Faqe ditari
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.
Ka shume persona?Huh? ...
|
Gjyshe
Lloji: Tekst pershkrues
GJYSHE
Askush nuk mund te pershkruaj dhimbjen time per ty.Ti ishe si nje shoqe e ngushte per mua.Ti...
|
Ajo çfarë më bë...
Lloji: Tekst pershkrues
Mua më pëlqen shumë shkolla,ndonëse është e lodhshme.Sepse ajo di të përgatisë njerëz të ...
|
jeta e njerezve ne ...
Lloji: Tekst pershkrues
Paleoliti i lartë është përfaqësuar shumë më gjerë. Vegla pune të kësaj periudhe janë zbu...
|
At Anton Harapi
Lloji: Tekst pershkrues
Edhe komunisteve due t’ua them nje fjale,por qarte e shkurt.Une jam i bindur se pak jane ata shqip...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|