Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6662
Data e postimit: 2019-01-10 16:18:42
Shikime: 3861
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: Cmendurite e femijerise time

Lloji: Rrefenja
Tema: Femijeria
Autori: Paula
Shkolla: Zigur lelo
Klasa: 9
Qyteti: Vlore
E-mail: paula.merkaj13@gamil.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Femijria ime...eh, sa shume gjera per te thene.Ajo eshte gjeja me e shtenjete dhe me kuotimplote e jetes. Ajo na ka shoqeruar qe ne momentet qe une kam lindur e deri me sot.
Femijeria ka nje moshe , ku une kam perjetuar kufijte me te larta te femijerise dhe nuk kam menduar per problemet qe ne hasim sot. Sigurisht qe e gjitha kjo, nuk mund te permendet pa bemat dhe gjithe ato cmenduri qe une kam bere. Duke filluar me vizatimet qe une beja ne muret e shtepise, me ngjyra e me lapsa. Ai ishte dhe eshte pasioni im me i madh. Kur une mesova te shkruaja,shkruaja emrin tim gjithandej.Sidomos kur shikoja nje vend te paster dhe pa shkruar.
Imagjinata eshte ajo qe shoqeron kedo, sidomos gjate momenteve te femijerise.une mendoj gjithmon se gjerat qe une kisha ne koken time ,mund te beheshin realitet. Kjo u has tek une kur une u rrita dhe pak dhe krijova dhomen e krijimeve te mia. C'fare nuk mblidhja, cdo gje e kisha aty, duke filluar me pocat e psihes, guackat,kuti,gjithefare lloje bimesh e shume e shume gjera te tjera.kjo do te thote se une kisha krijuar nje bote te vogel brenda meje , me ato cfare une doja, krahas gjithe asaj bote te madhe.
Nuk di cfare te permend me pare , gjithe ato vite te lumtura dhe te paharrueshme,mbushur me gezim,humor,te cilat rralle here dhe vete njeriu nuk mundet ti pershkruaj.Ja pra, kjo eshte femijeria qe cdo kush ka perjetuar dhe do te perjetoje.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Paula - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Rrefenja&id=6662


Vepra te ngjashme
Nje vend aq i afert...
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujt...
femijeria
Lloji: Ese pershkruese
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme...
nje vend i afert ng...
Lloji: Ese pershkruese
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin? Mosha qe jam tani nuk me ...
Nje vend i afert ng...
Lloji: Ese vleresuese
Femijeria!!!Castet me te bukura i kam kaluar tek ti,por si nje femije qe nuk e kuptova si me iku ajo...
Libri miku i jetes ...
Lloji: Hartim
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne รงdo hap te jetes time.T...
Jeta
Lloji: Tekst pershkrues
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur...
Femijeria
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cile...
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....
Miqesia
Lloji: Thirrje
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkoll...
te jesh femije
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujt...


Komentet e fundit!

Emri: Muci
Email: mucikuci83@gmail.com
Komenti: E ke ber super
  Pergjigju

Emri: Gilo
Email: gilomerkaj40@gmail.com
Komenti: Bravo bravo
  Pergjigju

Emri: Pau
Email: paula.merkaj13@gamil.com
Komenti: ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
  Pergjigju

Emri: Kes
Email: kleasinaj19@gmail.com
Komenti: ๐Ÿ‘Œ
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.