familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja eshte gjithcka ,ajo na gjendet pran sa here qe kemi nevoj apo jemi ne nje problem .familja eshte vendi ku cdo gje duket bukur ,por te jesh pjese e nje familje duhet te plotesosh dhe pergjegjesit e tua si pjestar i familjes psh : te kujdesesh per motren apo vellain e vogel te ndihmosh mamin apo babin per punet . me vjen keq per disa femije qe jane jetim dhe ata si gjithe femijet deshirojne qe te kene ngrohtesi familjare neqoftese ne njohim njerez me probleme te tilla nuk duhet ti perbuzim por ti mbajme afer . mendoni sikur tu ndodh ju nje gje e tille ( gje qe un sua uroj kurr ) cfare do te benit ju ?? nuk do te ndiheshit nesoj si keta femije ?dhe kur ndonjehere merzitemi me prinderit fillojme ti marrim inat por pastaj shikojme se nuk mund te rrim as dy minuta pa ta. prandaj ju keshilloj qe as nje here mos i perbuzni prinderit tuaj sepse ne cdo rast ata jane aty per tu mbrojtur ,silluni me prinderit ashtu si do te deshironit te silleshin femijet tuaj me ju .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
gladia
Email:
gladia_123@live.com
Komenti:
nje ese me strukture goxha te mire por do mundje ta formuloje ne menyre pak me terheqe per lexuesin .Por me pelqen si Ese ) dhe ka nje perfundim te bukur dhe percon nje mesazh vertet efektiv.
Emri:
sonila
Email:
sonila-00@live.com
Komenti:
shum e bukur qenka por e vertta ësht se dikush nuk i respekton prindërit aq sa duhet,brena dy jave kan vdekur dy vëllezër por te hidhëruar dhe kjo tmerrsiht ësh gjo e gabume,vëllau i dy vdiq nga mërzia pershkak se nuk kan qënë të pajtuara si vëllezir si duhet,vetëm deshta të them se qoft moter ose vlla cfar do koft i mirë ose i keq prap e ke tfamiljes në të njejtin shtëpi je rritu,kshtuqe nese vazhdojm repektim e vjetër e jo te kësaj kohe do ishte shum më mir,por është duke ardhur koha,kur te marthohesh sdo flasesh as me motren....