Kuazimodo dhe Esmeralda, dy njerez te pafat, dy jetim te diskriminuar, dy shpirtra te paster por kaq ndryshe. Kuazimodo cilesohej nga njerezit si nje qenie jonjerezore, e pashpirt, si derguesi i djallit. Qe ne vegjeli ai eshte keqtrajtuar, goditur dhe shperfillur nga te gjithe. Esmeralda ishte ajo cigania e bukur endacake, pas se ciles te gjithe linin mendjen. Ajo ishte e brishte, e cilter, zemermire dhe shume e bukur. Turma e ka bere Kuazimodon bishe sepse e sheh si te tille, dhe Esmeralden e ka bere hyjni sepse ajo pasqyron vetem miresi.
Gjithkush te sheh si nje projeksion te asaj qe ti sheh ne shembellimin tend ne pasqyre. Esmeralda shihej si nje vajze e bukur dhe e dashur sepse ajo kishte vetbesim te plote ne vetvete, ndersa Kuazimodo shihej si nje bishe e pashpirt sepse te tille ai shihte vetveten.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ARDHMËRIA E KOSOVË-s
O vendi im i dashur, çfarë po ndodh me ty, çfarë po të bëjnë...
femijet
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Akili dhe iliazi jane 2 femije shume ndryshe nga te tjeret madje shume ndryshe nga njeri tjetri.
Ak...
ai dhe une
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ai pelqen futbollin une pelqej volejbollin.une pelqej motin e ngrohte ai pelqen motin e ftohte.ai p...
BARDHE & ZI dhe…
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
BARDHE dhe ZI dhe…
Sapo kujtoj te bardhen dhe te zezen kujtoj ceshtje filozofike universal mbi g...
Dy shoqe ,por te nd...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne ditet e sotme eshte shume e veshtire te gjesh apo te kesh miq te vertete.Por dhe ti zgjedhesh po ...
Aktualizimi i Ofeli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për sh...
AI DHE UNE
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
AI KA GJITHMON VAPE ,UNE KAM GJITHNJE FTOHTE.VERES,KUR VERTET BEN SHUM NXEHTE ,SBEN GJE TJETER VECSE...
Ese
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Zhvillimi i jeteses ne menyre sa me normale eshte objektivi i gjithesecilit prej nesh.Koncepti per m...
Vetmia apo shoqeria
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj ...
Oqeani dhe Toka
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
I forte dhe I pathyeshem. I thelle.
I rrenuar nga humnera te medha dhe te panjohura nga qeniet njer...
komunizmi demokraci...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ne komunizem ka vetm nje parti.nuk egziston prona private,por ajo merret nga shteti dhe kthehet ne p...
shkrimtari dhe poli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema intere...
Komentet e fundit!
Emri:
Oli
Email:
Qazimhaqif@yahoo.com
Komenti:
Shum bukur
Emri:
ela
Email:
elaela@gmail.com
Komenti:
Tash sapo ndrrova mendje per ket liber ..... liber me ropqir skam pare nonjehere...... qarteeeeeee......?????? : )))))))) shum shum shum qarte besojjjjjjjj..... apo jooooooo... : ))))))