27 Nentor 1999. Nate. Pak minuta para se akrepi te shenoje 00:00. FIllimi I nje dite te re. Ose…
Djaloshi kishte rene gjume disa ore perpara, ndersa prinderit po behen gati per te fjetur. Deri tani po flisnin per te ardhmen e djalit, se si mund te luftoje me ashpersine e jetes pa nje nga armet kryesore per ta: parate. Si gjithnje, e mbyllin me shprehjen e zakonshme : “Si te vije dora e fatit…” dhe biejne ne nje gjume te thelle.
Dritat kishin qe ne mengjes qe kane ikur dhe gjithkund ne shtepize ishin ndezur qirinj. Nuk kishin mundur te paguanin faturat…
Ora ka shkuar fiks mesnate. Djaloshi zgjohet per uje. Ecen me hap ate zvargura ne kuzhine. Hap cezmen: asgje. Kontrollo kanat: bosh. Po tani? Lere fare. Ngadale kthehet ne shtrat. Me hapa te pergjumurish lehtazi cek qiririn prane perdeve te rreckosura. Aq duhej: pak nga pak anohet, anohet… Flaka perulet, perulet… perdet perflaken, perflaken…PERFLAKEN!!!
Dhe banoret : asgje, ne gjume te thelle, si gjithnje, por kete rradhe ishte ndryshe, jo “si gjithnje”.
Dhe nga perdet, pa zhurme te tryeza. Dhe nga tryeza, pa zhurme te komodina. Dhe nga komodina, pa zhurme te shkallet…
Djaloshi ndjen dicka, zgjohet dhe : “Mos erdhi uji?” mendon. Jo, e kunderta. Zjarr gjithkund. Enderr?? S’e di. Shkon te mami e babi. Dhoma gjithe tym! “Mami, Babi!!!” – asgje. Qendrojne atje te ngrire. Pse?... Pyetje shume e madhe per te kuptuar… “Mami, Babi!!” –me fort. Jo. Por c’do te thote asfiksim per nje djalosh 6-vjecar? “Mami, Babi...!” -me dobet dhe… me dobet. Ngadale-ngadale, ne prehrin e nenes “e zuri gjumi”…..
Dhe shtepiza ndizet flak ne mesnaten e ashper te nentorit.
JETA. Apo me sakte, fundi I saj.
Ja pasojat e nje cekjeje te lehte… Ja zgjidhja e problemeve te nje familjeje te varfer... Ja “dora e fatit”… Ja fundi…..
28 Nentor 1999. Mesnate. Gezuar Festen e Clirimit te Shqiperise…..
Elda J. Pere
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Elda J. Pere - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=308&lloji=Tregim
Vepra te ngjashme
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu ...
varferia
Lloji: Tregim
Varferia
Ishte dite dimri shume e ftohte.Nxenesit qendronin te strukur ne pjesen e vetme qe ngrohte...
aventurat e hansit...
Lloji: Tregim
Na ishte nje here e nje kohe nje djale qe e quanin Hans.Hansi nje dite kishte marre nje vendim qe do...
Nje piknik me famil...
Lloji: Tregim
Ate dite,me damiljen vendosem qe te benim nje piknik ne natyre sebashku me kushurinjte e mi , te cil...
Si mund une?
Lloji: Tregim
Si mund te te urrej?
Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend?
Si mund une te tmbaj ina...
Shtëpia
Lloji: Tregim
Në këtë trgim bëhet fjal për dy djem qe donin ta ndertonin një Shtëpi.
Ata për qdo mëngjes...
Fitimi i vetbesimit
Lloji: Tregim
Ne kete tregim do te flasim per Anin dhe veshtiresite e femijerise se tij. Ani eshte nje djalosh me ...
lulja e arte
Lloji: Tregim
Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran a...
A ka......?
Lloji: Tregim
A ka dite kur ndiheni as e lumtur as e trishtuar?
A ka momente jeni me e lumtura ne bote?
...
detyrat
Lloji: Tregim
NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA ...
libri i fluturave
Lloji: Tregim
Libri i fluturave
Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quhesh...
Komentet e fundit!
Emri:
anna
Email:
an.feel@tre.net
Komenti:
o po TE LUMTE me mijera here, ishte shume e bukur edhe pse e dhimbshme, gjithsesi mbetet per tu komplimentuar. bravo