Data e postimit: 2015-02-28 21:04:51
Shikime: 8383
|
|
Likes:
4
Dislikes:
1
Titulli:
Jo duke degjuar te tjeret
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne.Por dhe pse njerez zemermire,ajo qe ka rendesi ka vetem pamja e jashtme.Jane te varfer ,s'kane familje kjo i ben ata te jene ndryshe nga te tjeret.Ndonjehere eshte e veshtire te gjykosh dike ashtu sic eshte ne te vertete,te pakten keshtu ndodh be te shumten e rasteve.Disa nuk mendojne para se te flasin dhe nuk do te thote se kane te drejte.Ata mendojne sikur po bejne mire duke lenduar ndjenjat e te tjereve.Cdokush ka paragjykime,dhe une.Dhe kush pretendon se nuk ka paragjykime nuk eshte i sinqerte me veten.Paragjykimet i lendojne te tjeret,por duhet te mendojme para se te flasim,por me e rendesishmja duhet te vendosim veten ne vendin e tyre per ta besuar vertete se cfare ndiejne ata ne ato caste. VLERESO DREJTE,PER TE GJYKUAR DREJTE!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Klea - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3838&lloji=Ese+filozofike
Vepra te ngjashme
Njeriu edhe kur e k...
Lloji: Ese filozofike
Cdo faze e jetes, cdo vit, dekade apo shekull kane folur per lavdine njerezore , per menyrat si ajo ...
|
Ndjena dhe endrra e...
Lloji: Ese filozofike
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe
e ndriqonte hena vezulluese e cila me...
|
Një udhëtim imagj...
Lloji: Ese filozofike
Më kujtohet eksperimenti që bëmë me miqtë e mi shkencëtarë. Provuam të shihnim se çfarë nd...
|
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...
|
Kur te mungon dikus...
Lloji: Ese filozofike
Si te vazhdosh te jetosh kur humb jeten dikush i afert? E dhimbshme eshte por nuk ke c'te besh.Kjo e...
|
Realitet apo trilli...
Lloji: Ese filozofike
Nje grimce pluhuri fshihet ne kornizat prej balte te nje pikture te fshehur ne dhomen e kujtimeve sh...
|
Të drejtat e njeri...
Lloji: Ese filozofike
Sanksionimi i të drejtave dhe lirive themelore në kushtetutë është tregues i nivelit të demokr...
|
Qenie e cuditshme, ...
Lloji: Ese filozofike
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet ng...
|
Bota fshat global
Lloji: Ese filozofike
Ky esht nje term i perdorur gjeresisht kto vitet e fundit per te qe njerzit ndodhen aq larg sa edhe ...
|
Varferia
Lloji: Ese filozofike
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme t...
|
"Nëse humbet guxim...
Lloji: Ese filozofike
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dh...
|
Unë dhe Toka
Lloji: Ese filozofike
Eh,sa jam plakur!... Këta njerëzit më bënë të plakem para kohe,edhe pse jam akoma e re...Pse m...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|