Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2015-10-20 18:35:33
Shikime: 17647
Raporto

Likes: 27 Dislikes: 3

Titulli: frika

Lloji: Ese filozofike
Tema: frika
Autori: Alesia Cafaj
Shkolla: "Ahmet Gashi"
Klasa: 9C
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te gjithe kemi frike e shpehhere mund te frikesohemi pa qene nevoja.Gjithmone ajo ndenja e pasigurise,e humbjes,e fajit qe na pushton.Frikesohemi se mos valle veprimet e se tashmes na ndikojne ne te ardhmen.Dikur kisha frike nga erresira nga dicka qe e kisha pare me pare,nga insetet nga gjera fare te vogla.Ama sot...sot kam frike nga te tjera gjera,se mos bie pre e ndone hapi te pamenduar mire me pare,frie e mos humbas dike,frike nga sfidat e jetes nga deshtimi frike nga gjithcka qe me rrethon e qe kam perreth.Jetojme ne nje egoiste u jeta eshte nje lojje nje fushebetee,nje pyll i eger,ne tunel i erret vetem me nje rrugedalje ,ku te githe kemi te njejtin qellim ama perdorim rruge te ndryshme per ta arritur.Frika me e madhe qe me ka pushtuar...ndjesia me e cuditshme e me e frikshme ne te njejten kohe...frika se mos humbas dike...Dike qe se kisha akoma prane.Do beja gjithcka qe ta kisha aty.Me ne fund erdhi...kisha frike nga githcka qe i thoa e per githcka qe i fisa.Me ne fund fola...nuk e prisja por fitova.Fitova ate qe jo te gjithe arrin ta kene.Fitova besimin,kurajon,vetveten,fitov a jeten brenda jetes.Fitova ate qe se zevendesoj me asgje tjeter e qe s'do doja ta zevendesoja me asgje...

-Fitova nje person perfekt...!!!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Alesia Cafaj - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4467&lloji=Ese+filozofike


Vepra te ngjashme
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Kjo fjali , kjo shprehje qe te pakten nje here ne jete , na vjen neper mend . Ti si do te pegjigjes...
ne dhe uji
Lloji: Ese filozofike
cfar do te ishim ne pa uje ?? nje pyetje sa e ditur nga gjithkush aq edhe retorike .ndalo nje momen...
Ku po shkojme me ka...
Lloji: Ese filozofike
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane...
Erdhe nje nat me e ...
Lloji: Ese filozofike
A di cfar eshte me e dhimbshme ne kete bot. Te braktisesh prej dashuris , e cila tashme te ka burgo...
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e pref...
Kthe syte nga vetja...
Lloji: Ese filozofike
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshm...
"Sa shum"
Lloji: Ese filozofike
......"Sa shum"........ Nashta disa njerz, më kon ,harru...Sa shum të mira , i pata bo...E t...
vetmia
Lloji: Ese filozofike
Bardh e zi ! pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon po me mungon dhe ndjehem shume b...
nje palaco qe qesh
Lloji: Ese filozofike
Eshte per tu habitur me ndjesite e panumerta qe zoteron njeriu... qofshin keto te arsyeshme ose jo m...
magjia e vepres se ...
Lloji: Ese filozofike
Don kishoti eshte nje veper per te cilen mundohemi qe ta kuptojme dhe te mesojme me teper rreth saj ...
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem pe...


Komentet e fundit!

Emri: se di
Email: sedi@gamil.com
Komenti: shume e bukur
  Pergjigju

Emri: Ada
Email: Suadabrahaj21@gmail.com
Komenti: Mua me pelqen shume vepra e shkruar me siper pasi dhe une i kam provuar keto frikera ne jete
  Pergjigju

Emri: ada
Email: suadabrahaj21@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.