Natyra eshte si nje burim jete.Sa here qe kemi nevoje per dicka ndryshe,per qetesi shpirterore i drejtohemi asaj.Ajo eshte nje objekt frymezimi edhe per poetet me te ndjeshem te cilet frymezohen nga feshferimat e gjetheve cicerimat e zogjve te vegjel kthjelltesia e qiellit blu.Keto jane gjera te mrekullueshme por shume e bukur edhte edhe stina e saj pranvera.Ajo stine ku vendi mbulohet nga gjelberimi,lulet shumengjyreshe e kudo ku ti hedh syte mund te shikoshe vetem gjelberim.Edhe malet gjigande te ngritur me krenari nuk jane me te mbuluar nga debora,shenja e saj eshte zhdukur tani ata kane marre nje veshje te re.Kjo eshte nje stine shume e bukur ku cdo gje duket madheshtore.
SHPRESOJ SHUME QE KJO ESE E VOGEL TJU PELQEJE.SHUME FALEMINDERIT:]
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
sara - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4724&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Nëna
Lloji: Ese pershkruese
A ka emer me te embel sesa emri nene.....
Kur je semur ajo te sheron,kur je ne hidherim ajo te gezo...
Udhetim Imagjinar n...
Lloji: Ese pershkruese
Mbasdite vone dimri. Qielli gati ne te erresuar. Zhurma e eres degjohet ne dritaren e dhomes. Jam du...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
Nena "thesar i qmua...
Lloji: Ese pershkruese
Te kam borxh tere ato vite,muaj,dite pa gjume ne sy qe ndenje mbi mua kur ndihesha e semur.Te kam bo...
vjeshta nje pranve...
Lloji: Ese pershkruese
pas te nxehtit pervelues te gushtit pergatitja per shira te rrembyer per njerez qe nxitojne te shkoj...
Te dua nene
Lloji: Ese pershkruese
Tani qe shkruaj nje ndjenje e forte dashurie ngulet tentakulat e saj ne cdo rrahje te zemres time.E ...
marredheniet midis ...
Lloji: Ese pershkruese
Ne ditet e sotme,pakkush deshiron te jetoje ne nje familje te madhe. Kjo ndodh sepse kohet kane ndry...
Vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Erdhi vjehsta! Kjo stine madheshtore po troket e pak nga pak po misherohet me qytetin tone.Po shtron...
Pasioni im me mreku...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjith e kemi nje pasion,nje deshir,nje vullnet qe na terheq per te bere gjera te mrekullueshme.P...
Shtepia e Endrrave
Lloji: Ese pershkruese
Shtepia e endrrave te mia !!
Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron pady...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria???
Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
VERA
Lloji: Ese pershkruese
"VERA"
Vera eshtë një nga stinet më të bukura dhe me ndryshymet e saja natyrore të pa përshkr...
Komentet e fundit!
Emri:
manuel hsa
Email:
andi.balla2012@live.com
Komenti:
SHUM BUKUR TE LUSHIN DURT/