Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2017-02-23 21:05:28
Shikime: 4847
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Si mund une?

Lloji: Tregim
Tema: dashuria
Autori: Anja
Shkolla: A.G
Klasa: 9b
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Si mund te te urrej?
Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend?
Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?!
Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty?
E si mund un dashuri, te filloj te ndjej per dike tjeter, kur i vetmi ne fronin e mbretit te zemres time qendron ti?!
Si mund une te mendoj dike tjt nderkoh qe zemra ime te shoqeron ty, ne cdo cast e moment?
E si mund une te largohem, kur ti je bota ne syte e mi?!
Si mund une, veshtrimin gjithe embelsi, gjithe ndjenj e dashuri qe te falja ty tia fal dikujt tjeter?!
Si mund te ndihem mir une, si mund te behem moskokcarese kur ti nuk merr mundimin as nje "ckemi" tme shkruash?!
Si mund te mos rri me shpresen qe do flasesh?
Dhe sa her do me duhet te fle me shpresen qe do te te shoh ty n enderr?!
Dhe sa her do me duhet te qaj kur te shoh fotot e tua me ndonje tjeter, qofte shoqe, ose dikush tjeter?
Dhe sa gjate endrrat do te jene me te bukura se realiteti im?
dhe sa gjate do me duhet te pres per ty?
Dhe sa gjate do e pyes veten ku gabova? Duke e ditur shum mire qe nuk kam faj!
E di cili esht faji im qe ti po me ndeshkon!
Te deshta, per vite me rradhe te deshta, e pranoj te dua dhe akoma, ama jett nuk esht ne doren time!
Te ishte per mua do ikja qe neser, sa me larg nga ti, te fshija cdo kujtim, cdo ndjenj, ta zhdukja dhe ate shikimin plot dashuri, dhe buzeqeshjen idiote sa her q te shoh.
Do ikja, pa e kthyer koken pas shpirt, ama me pare do sigurohesha qe ti, te ishe i lumtur, pun e madhe nese nuk jam un!
Mjafton te jesh ti!
Kaq.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anja - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5631&lloji=Tregim


Vepra te ngjashme
Historia e nje vajz...
Lloji: Tregim
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz...
Në errësirën e v...
Lloji: Tregim
It was 6pm. The sun was setting out and it was hiding between mountains. Kejvin was in his room,whil...
Nena
Lloji: Tregim
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes ...
agimi i vogel
Lloji: Tregim
na isht e nje her nje djalush dhe ai u quajt agim. nje dit agimi u nis per ne shkoll rrugus i dolen ...
Mount. Everest
Lloji: Tregim
MOUNT EVEREST O nce upon a time, there was a little boy from Oakland, California. His name was Tay...
Termeti ne Turki-Si...
Lloji: Tregim
U zgjova ne mengjes si nje dite normale,shiqova nga dritarja qe jashte ishte shum ftohte dhe binte ...
dashuria e vertete
Lloji: Tregim
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe t...
Spiuja
Lloji: Tregim
Nje vajze Kejsi dhjete vjeqare donte te behej spiune,meqe karaten e dint dhe dinte te hetonte.Nje di...
GJaku i Arbrit
Lloji: Tregim
nje vajz qe quhet rina i ka ardhur koha te martohet por nenes se vet i vjen shum keq sepse vjehrra e...
mami im
Lloji: Tregim
mamin time une shume e dua sepse a jo mua me rriti dhe me edukoiii dhe me rriti dhe me sjelli ne ket...
Dashuria
Lloji: Tregim
Nje vajze dashuron nje djale mirpo ai quhet t dhe ka nje supermarket te madh ata te dy jane ne klase...
lulja e arte
Lloji: Tregim
Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran a...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.