Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2017-03-18 19:38:20
Shikime: 2948
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Dashuria

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nje dashuri per teje asaj qe mendojm
Autori: Q.K
Shkolla: SHMU " DARDANIA"
Klasa: 10/
Qyteti: KOSOV
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Dashuri ... do te thot te kesh dashurin dhe respektin nga nje person,e ate ma dhurove ti me dhe nje kuptim te vertete jetsore. Me fale dashurine dhe lumturin qe askush smund ta kete, nga ti mesova ndjenjen e te dashurit dike fort. Nga syte e ty une fillova te shohe boten, nga buzeqeshja jote une pashe shkelqimin e diellit.Kuptova domethenien e fjales te dua dhe une po marr frym ne kete çasr ngase ti je motiv i çdo frymarrje times.Kur thone se endrrat behen ralitet atehere ti je endrra ime, arsyja se jetoi je ti sepse kur e di se dikush nga larg ndjen frymarjen time dhe dashurine qe shfaq tek ai eshte plotsisht ndjenj e pa pershkrushme .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Q.K - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5697&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Kitara
Lloji: Ese pershkruese
Nese do te flisja per boten muzikore, e para gje qe me shfaqet ne mendje eshte kitara, kjo vegel muz...
Deshire e varfer
Lloji: Ese pershkruese
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme t...
SALLONI I SHTEPISE ...
Lloji: Ese pershkruese
Shtepia ime ka tre dhoma,por,sot do te fokusohem tek salloni.Salloni eshte ambjenti im i preferuar.E...
Kur shpalos kujtime...
Lloji: Ese pershkruese
Kur fillova isha perplot emocion , emocionet me te mira qe mund te kishte njeriu e doja gjithqka e d...
Mardhenia ime me sh...
Lloji: Ese pershkruese
te jetos ne paqe
Lloji: Ese pershkruese
Paqa eshte si nje rree drite.dikush mund te zgjedhi te jetojne paqe apo te mos jetoj ne paqe.Nese do...
thjesht une
Lloji: Ese pershkruese
Une jam une nuk mund te ndryshoj sepse te tjerve nuk mund ti pelqej.Do te bej gjerat qe me pelqejn t...
Gjakmarrja
Lloji: Ese pershkruese
GJAKMARRJA Gjakmarrja problem, penge e shoqerise tone. Ajo po per...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Pranvera me peizazh...
Lloji: Ese pershkruese
Te zgjohesh me cicerimen e bukur te zogjve eshte nje ndjenj e veqant si ne gjdo pranver era fryen l...
Shkolla
Lloji: Ese pershkruese
Shkolla Shkolla nje vater diturie e mbushur plot xhevahir Kur shkojme ne shkolle na vije mire qe ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.