Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-05-10 17:04:13
Shikime: 46243
Raporto

Likes: 75 Dislikes: 25

Titulli: ese argumentuese.Perparesite dhe rreziqet e perdorimit te internetit

Lloji: Ese argumentuese
Tema: perparesite dhe rreziqet e perdorimit te internetit
Autori: Adela hushi
Shkolla: Shote Galica
Klasa: 11
Qyteti: kruje
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Teknologjia cdo dite edhe me shume po behet pjese e pandalshme e jeteve tona,duke i ndikuar ato.Avancimi teknologjik ka rritur perdorimin e saj ne mase,madje edhe nga femijet.Teknologjia ka perparesite e saj te zhvillimit te disa aftesive te njeriut.Te femijet nxit memorizimin dhe perqendrimin,ne rastin kur ka funksion pozitiv,per te sherbyer ne mesimdhenie.Sot,nga teknologjia,konsiderohen shqetesuese rrjetet sociale dhe lojerat kompjuterike.Nga njera ane, prinderit nuk duan qe kjo teknolgji e avancuar,qe ka perfshire te madh e te vogel,te marre kohen e femijes per t'u rritur ne menyre te natyrshme pa krijuar varesi dhe izolim social.Femijet kane prirje per t'i pranuar me shpejt mjetet teknologjike,pasi informacioni pamor qe perthithin eshte fillimisht manipulativ dhe bindes per zhvillimin e tyrd.Kujdesi prinderor duhet te shihet fillimisht te mospranimi i ketyre mjeteve,pasi ka rreziqe qe demtojne femijen si,perqendrimi i gjate ne figure,lodhja e syve e me pas demtimi i tyre.Femijet duke qene se jane gjithe kohes te perqendruar aty behen me pak shoqeror,agresiv,shmangie nga ushqimi,emitojne sjelljet e fituara nga lojerat etj.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Adela hushi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6407&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por...
liria fjala me e bu...
Lloji: Ese argumentuese
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerez...
Karma
Lloji: Ese argumentuese
Ne syte e te tjerve , ishte e sjellshme dhe e qet . E bute dhe e qendrueshme . Nje shpirt qe i kisht...
dimri
Lloji: Ese argumentuese
Dimri Në Vendin Tim Dimri në vendin tim vie me dëborë.Ne rrësqasim me saj,me ski etj ne me sho...
Proud to be me!
Lloji: Ese argumentuese
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga...
gjakmarria-plage e ...
Lloji: Ese argumentuese
Nje plage e pasherueshme ne zemren e shoqerise se sotme e ka rrenjen nga fenomeni i gjakmarrjes. Ajo...
ese per 100 vjetori...
Lloji: Ese argumentuese
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit ke...
Poezi
Lloji: Ese argumentuese
e ulun n`fund t;klases tu menu per at koh, ku per PROFA e per MSIME sna ka ni as ni trOH smuj mi har...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e b...
a eshte ndikuar jet...
Lloji: Ese argumentuese
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsi...
miqesia
Lloji: Ese argumentuese
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh j...
prinderit
Lloji: Ese argumentuese
prinderit jan gjithqka per ne ata na japin jete na japin dashuri na ndihmojn per gjithqka na japin e...


Komentet e fundit!

Emri: tani
Email: tani.kastrati@yahoo.com
Komenti: bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.