Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante dhe te shtrenjte per cdokend?Por tani qe jam rritur dhe jam bere me e ndjeshme per sa i perket atdheut them me plot goje se cfare eshte per mua.Atdheu eshte vendi ku kam lindur dhe ku kam lene femijerine.ai nuk eshte thjesht nje cope territor.Vendlindja ime eshte vendi ku jam gatuar dhe bere ky qe jam.Ajo eshte drita e shpreses qe ndricon ne tunelin e erret te frikes,urrejtjeve,dhe ndasive.Atdheu eshte vendi ku jemi takuar me shoket tane ne jete. Na ka mesuar se cfare eshte natyra,jeta,famlja dhe edukata.Brumos karakterin tone.Ne vendlindje ndodhen rrenjet e te pareve tane.Keshtu qe nese dikush mundohet ta mohoje atdheun,e ka kot.Atdheu na ka bere keta qe jemi.Ndoshta per ne,brezin e ri atdheu dhe lidhja qe kemi ne me te mund te duket nje koncept i vjeteruar.Por ju nuk e kini idene se sa e forte eshte kjo lidhje me vendlindjen.Nuk e merrni me mend se sa shume do iu digjte malli per vendlindjen.Shpirtin dhe zemren e keni atje.Keshtu ka ndodhur me shume emigrante qe kane ardhur ne atdhe.Pra,kjo eshte ajo qe e ben atdheun kaq te vecante.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6521&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Ditet e nxehta te veres shkuan tani po i asfrohemi nje stine te ftohte e shum te merzitshme .ditet ...
Autobiografia ime
Lloji: Ese pershkruese
AUTOBIOGRAFIA
Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku e...
Shiu
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drej...
Nêna
Lloji: Ese pershkruese
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës je...
Bullizmi
Lloji: Ese pershkruese
Une jam nje vajze e cila eshte bullizuar qe ne vitet e para te shkolles, e ne fakt kjo gje ka nisur ...
Kuazimodo dhe Esmer...
Lloji: Ese pershkruese
Esmeralda dhe Kuzimodo,dy personazhe te Hygo-s sa ne kontrast dhe sa ne ngjashmeri per sa i perket b...
nje pershkrim per v...
Lloji: Ese pershkruese
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia l...
Seksi
Lloji: Ese pershkruese
Seksi eshte nje veper e njohur ne dashuri e cila ben fjale per marredhenien e nje cifti ose me shume...
Gjyshi im
Lloji: Ese pershkruese
Personi me zemren me te madhe ne kete bote,personi qe me degjonte sa here flisja kot,personi qe me t...
Gjaku e Flamuri
Lloji: Ese pershkruese
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti...
Njeriu nuk humbet, ...
Lloji: Ese pershkruese
Sami Frasheri ka thene per gjuhen: “Shenja e kombesise eshte gjuha, cdo komb mbahet nga gjuha. Kur...
njohja e vetvetes ...
Lloji: Ese pershkruese
E di ...?Sot me ne fund ia arrita qellimit , sot me ne fund arrita te gjeja bren...