Kjo fjali , kjo shprehje qe te pakten nje here ne jete , na vjen neper mend . Ti si do te pegjigjeshe ? Une ... une jam konfuze . Nuk mendoj se do te ,zjidhja njeren nga keto shprehje ? Njeriu eshte krijuar per te jetuar , per tu zhvilluar , por si te jetosh kur nuk ke nje arsye , nje mbeshtetje per te vazhduar jeten . Kerkon shembull konkret qe te me besosh ... ? Do te tregoj me poshte historine e nje vajze ne moshen time qe me shume mendon se pse duhet te jetoje kete jete sesa e jeton ate .
Emri i saj eshte Ojnada . Ajo jeton ne nje nga fshatrat me te prapambetur te Shqiperise , ku prinderit merren kryeshisht me buqesi per te siguruar jetesen . Por cili eshte problemi i saj ... . E pra gjithcka filloi pikerish kur ... ne fakt nuk ka nje date se kur ka filluar sipas mendimit te saj , ndoshta ka filluar qe me lindjen e saj , por kush e di ? Le te vazhdojme me historine dhe te mos e humbim fillin e temes kryesore .
Ajo nuk ka pasur kurr mundesi te flas hapur me prinderit e saj , per gjithcka , ndoshta sepse ata nuk kane pasur kohe ose thjesht sepse nuk kane mundur ... Shpesh here eshte ndjere e lenduar prej tyre , shpesh madje shume shpesh ka qare prej tyre , por kjo nuk e ka bere te humbase shpresen per jeten . Shume njerez i kane thene qe nuk do mundet te realizoje enderren e saj ,por ajo vazhdone te enderroj dhe te punoje per enderren e saj . Ka menduar qe jeta e saj do te perfundonte vetem me trishtim , ankth dhe palumturi , por gjithmon ka menduar qe do t ia dali . Ka me duar se ne fund te ketoj tuneli te erret per te do te kete te pakten nje rreze drite , nje rreze shprese , nje rreze lumturi . Gjithmon kur mendon se nuk mundet ta perballoje gjithe te barre qe ka , enderron te ardhmen e saj , me plot lumturi edhe gezim . E pra ja ku eshte nje shembull i nje jete qe merriton shume te jetoje enderren e saj , qe meriton te vazhdoje rrugetimin e saj . Dhe ja pra ku e keni pergjigjen e pyetjes se famshme : "Te rrosh a te mos rrosh? " . Duhet te jetosh , ta jetosh jeten ashtu si te vije edhe te krijosh jeten qe ti enderron dhe pse te tjereret te thone te kunderten .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!