Edhe pse nuk kam qene kurre ne Stamboll prape e dua me shume se cdo vend tjeter ne bote.Ndertesat moderne te nderthurura me ato te vjetrat e bejne Stambollin te duket si nje parajse me vete.Guret e medhenj afer Detit te Zi,ne zonen e Trabzonit,jane vendosur afer njeri-tjetrit si rruaza te zeza gjigande.Lutjet e shumta neper xhami jane si kenge shoqeruese per te gjithe banoret gjate gjithe dites.Me aq video sa kam pare,une kam kuptuar se atje njerezit jane shume bujare,te sjellshem dhe e respektojne njeri-tjetrin.Afer Xhamise Blu jane mbjelle tulipane shumengjyresh te cilet formojne nje "tapet" te mrekullueshem natyral dhe aromatik.Kam shkuar ne shume qendra tregtare por asnjera nuk e zevendeson qendren tregtare ne Sariyer,Beşıktaş e quajtur Vadistanbul.
Ne darke dritat e shumta e bejne qytetin perrallor.Dritat ne uren Fatih Sultan Mehmet,reflektojne mbi ujin e kristalte te detit dhe formojne nje qytet te ri me magjepses se origjinali.
E dua aq shume Stambollin saqe edhe po ta dija qe do te behesha e varfer kur te shkoja atje,prape nuk do te hiqja dore.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!