Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7442
Data e postimit: 2020-10-27 00:58:01
Shikime: 2678
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Të jesh pro apo kundër dënimit me vdekje

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Dënimi me vdekje
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 12 B
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me



Një ndër gjyqet me më shumë vëmendje në vend ishte gati për të nisur.Një burrë i akuzuar për abuzimin me një vajzë të vogël dhe vrasjen e saj,do të merrte dënimin e tij.Kjo ngjarje nxiti një valë të madhe zemërimi kudo në vend.Turma të panumërta njerëzish kërkonin dënimin e tij me vdekje.Mundësisht në mënyrën më çnjerëzore të mundshme.Disa thonin ta torturonin,ta ekzekutonon si në kohërat mesjetare.Mëshira ishte e padëshiruar në këtë rast.

Por le të ndalemi te gjyqi.Unë,bashkë me disa të tjerë,ishim prezentë në sallë.Sapo ai burri i akuzuar hyri në sallë,një ndjenjë urrejtje dhe neverie u ndje te të gjithë.Qe e pashmangshme.E cila u vu re dukshëm dhe te gjykatësi.Më vonë tek shprehte në detaje krimin e burrit,gjykatësi e pyeti nëse ndjente ndonjë fije pendese.E ai menjëherë,pa u dridhur qerpiku ,tha se nuk ishte penduar aspak.Një mori sharjesh kumbuese u lëshuan menjëherë nga publiku,akoma dhe më shumë.

Pas gjithë atyre procedurave gjyqësore të themi më mirë,shfaqjes së zemërimit të njerezve ndaj kriminelit,nje vendim merret.Gjykatësi me zë të lartë dhe me një ftohtësi lexoi : I akuzuari dënohet me vdekje.Unë edhe pse isha spaktator,u shtanga.Mu prenë gjunjët e ndjeja një lëmsh në fyt.Sepse ky vendim ishte po aq makabër,sa dhe krimi i të akuzuarit.

Një pyetje më shoqëronte gjithë kohës : Thjesht,përse duhej dënuar me vdekje ?
Si vallë mundej që një njeri,ti japë vdekjen dikujt,kaq normalisht.E kjo të konsiderohej si dicka normale,madje madje dhe e dobishme për shoqërinë.Sepse jetën tonë një Zot e dha,dhe vetëm ai e merr.

Por dhe në mungesë të Zotit,siç pandehin ateistët,vallë a ja vlen të dënosh dikë aq rëndë ? Dikë me tendenca psikopatie dhe që nuk ndjen keqardhje a pendesë.Apo mbase ky dënim mund të shërbejë thjesht për të shfryrë vrerin e madh që ka shoqëria.Që në fakt kjo gjë shpreh dobësi. Kjo shpjegon faktin se pse ata e duan kete denim.

Gjithashtu ne si shoqëri,gjithmonë duhet ta shohim në sy këtë të dënuar.Të jetë mes nesh.E të kuptojmë se çfarë krimesh bën njeriu.Le të jetë një moment reflektimi për gjithësecilin prej nesh.
Jeta në asnjë rrethanë nuk kthehet.Kjo na bën të mendojmë se nëse një i burgosur dënohet me vdekje,por më vonë,merret vesh që ai del i pafajshëm,do ishte një gjë akoma dhe më e pafalshme.

Për disa burgu konceptohet si “arkivol” për të gjallët.Kështu që burgu duket i kotë.Por I dënuari do vdesë,pa e kuptuar kurrë makabritetin e krimit të tij.Sepse per ta kuptuar,duhet dhe kohë.Dhe mbase,do reflektojë.Ky është qëllimi dhe i burgut.Nuk duhet parë si vend për dêmim.Por që të reformojë njerëz për një të ardhme më të sigurtë.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=7442


Vepra te ngjashme

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
SISTEMI
Lloji: Ese filozofike
SISTEMI Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë...
Unë delja e zezë
Lloji: Ese pershkruese
Njerëzit kanë tendencë të shohin dallimet mes njëri-tjetrit duke dashur të diferencojnë njër...
Liria e fjalës
Lloji: Analize letrare
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
Mekati me i madh
Lloji: Ese argumentuese
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në...
Teknologjia po dëm...
Lloji: Ese argumentuese
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
E ardhmja një ënd...
Lloji: Analize letrare
Pyetjet : Si do të jetë e nesërmja ? Çfarë më pret pas disa vitesh ? A do mund ti realizoj që...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballem...
bota e femijeve dhe...
Lloji: Ese argumentuese
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do t...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.