Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1146
Data e postimit: 2013-04-15 18:56:47
Shikime: 14329
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 3

Titulli: Shkoder

Lloji: Te tjera
Tema: Nen flladin e Shkodres
Autori: Xhulia Tafaruci
Shkolla: E Kuqe
Klasa: 8
Qyteti: Tirane
E-mail: xhuliatafaruci@ymail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nen flladin e Shkodres

E ndersa ecja neper rruget qe gjarperojne ne Shkoder kuptoja se sa kishte ndryshuar nga viti ne vit.
Ne uren e Bunes ku takoheshin lumenjte Buna dhe Drini shihja lagje te porsalindura ku njerezia dhe zhurma vlonin. Gra me bicikleta qe ka mbetur nje tradite per qytetaret shkodran pershendeteshin nga njera ane e rruges ne tjetren.
Me pas arrita ne lagjen ‘Parruca’ ku eshte ndertuar xhamia e Parruces. Ishte ashtu sic e kisha pare ne foto. Nje ndertese gjigande,e tera ne te bardhe dhe me dritare te medha ku dielli leshonte rrezet e tij ne cdo pjese te xhamise.Ajo ishte e rrethuar me kangjella dredha-dredha te lyer ne ngjyre te gjelber qe benin kombinim te bukur me oborrin te mbuluar me qilimin e gjelber te barit dhe me trendafila te kuq.
Brenda xhamise ne cdo hap qe hidhje shihje muret e stolisur me shkrimet e Kuranit dhe shihje salla gjigande ku faleshin gra e burra te ndare nga njeri tjetri.Drita e llampadereve te kristalte ishte teper e dobet ne krahasim me topin gjigand,por bukurine e tyre nuk e gjeje kund. Llampadaret e kristalte e te medhenj qe shendrisnin neper pllakat ngjyre te bardhe e bojqielli te xhamise benin nje pasqyrim te bukur te tyre. Ne cdo salle qe shkoje qilimat ishte te shtruar neper dhomat e faljes.
Ndersa ngjitesha ne shkallet qe vinin duke u rrumbullakosur ndodhesha ne minare,ne piken me te larte te xhamise e ku kumbon zeri i hoxhes kur kendon.Nga aty mund te shihje pamjen piktoreske qe na ofronte qyteti i bukur i Shkodres.
Andej tej ndodhej pedonalja e Gjuhadolit,kjo e fundit ka qene nje nga lagjet me te vjetra te Shkodres.Pedonalja fillonte nga piaca e Shkodres ku mund te levizje i lire.Ajo ishte e shtruar e tera me kalldrem dhe ne mes te saj vinin njeri pas tjetrit stolat ku gjyshet e kishin si vendpushim dhe une i pershendetja me kenaqesi .Anash saj ndodheshin ndertesa te mocme ku dyert e tyre jane te ndertuar nga lenda e drrases,ndersa muret jane ngjyre hiri qe duken qe jane ndertuar vite me perpara.
Pas ketij udhetimi te larget,u nisa per ne Tirane. Ne vesh akoma me kumbonte zhurma e qytetit.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulia Tafaruci - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Te+tjera&id=1146


Vepra te ngjashme
Stambolli
Lloji: Tekst pershkrues
Edhe pse nuk kam qene kurre ne Stamboll prape e dua me shume se cdo vend tjeter ne bote.Ndertesat ...
pershkrim
Lloji: Pershkrim
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te...
Une si pjese e qyte...
Lloji: Tekst pershkrues
Nga dritarja une shoh gjithcka qe ndodh.Shoh rete e vraneta qe duan te nxjerrin nje shi te bollshem....
Tregim me aventura
Lloji: Tregim
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengada...
Vjeshta stina e zja...
Lloji: Pershkrim
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizit...
Vjeshta stina e zja...
Lloji: Pershkrim
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizit...
ai mengjes
Lloji: Ese pershkruese
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja...
ese
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhe...
Ditet e Dimrit
Lloji: Ese pershkruese
Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kud...
zhurma dhe qetesia
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Imagjino nje vend ku ka nje qetesi absolute nje vend vend te rrethuar nga natyra e gjelber,bar,peme,...
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare r...
Udhetim Imagjinar n...
Lloji: Ese pershkruese
Mbasdite vone dimri. Qielli gati ne te erresuar. Zhurma e eres degjohet ne dritaren e dhomes. Jam du...


Komentet e fundit!

Emri: arber
Email: asiesefolli@hotmail.com
Komenti: kjo ese eshte e mrekullueshme per te gjithe njerezit si une
  Pergjigju

Emri: mowgli
Email: mowgli0000@gmail.com
Komenti: Sepse mund te kete qene myslimane.
  Pergjigju

Emri: dejvi
Email: bzhetajd@yahoo.co.uk
Komenti: po te kisha e madhe qe quhet katedrale pse ske shkua
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.