Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise boterore, dhe nje nga dilemat me dramatike me jeten njerezore.
Te zgjedhesh mes jetes dhe vdekjes...
Te jetosh cfare te sjell fati , te shijosh te hidhuren dhe te emblen e gjithckaje, te jetosh me perbuzjen e njerezve ...Valle a do mund te duroj???
Shpeshhere kur ndodhesh ne kete dileme hedhim syte nga vdekja .
E vetmja dukuri per te cilen nuk dyshoj se do te gjendet paqja.
Dikush per ti shpetuar kesaj jete vendosin te kryejne vetvrasje per te shpetuar nga vuajtjet dhe ndeshkimet e fatit , ndeersa dikush tjeter zgjedh te jetoje jeten duke enderruar , por endrra vec nje enderr ngelet.
Me mire te jetosh...
Jam duke thene te jetosh , nuk eshte vecse te kryesh funksionet jetike , te hash , te pish, te flesh. Jo, perkundrazi . Duhet ta shijojme jeten , sepse jeta zgjat me pak se vdekja.
Ta jetojme sepse prandaj na eshte dhene jeta.
Jeta eshte nje dhurate nga Zoti , nje sprove , ku njeriu sprovohet me menyra te ndryshme...
Dikush sprovohet ne pasuri , dikush ne varferi, dikush ne shendet , dikush ne semundje , dikush me humbjen e dikujt e dikush me lindjen e nje jete te re.
Jetoje jeten me te mirat dhe te keqijat e saj. Te bejme te pamunderen te mundur.
Te rrosh sepse jemi krijuar te jetojme , te punojme , te krijojme familje,shoqeri, te sfidojme veten me gjithcka qe jeta na sjell .
Te jetojme te pikelluar , te lumtur , pa I humbur shpresat.
Por...gjithmone ka nje por...
Te rrosh a te mos rrosh...
Nqs do te zgjedh vdekjen si mund te luftoj per nje jete me te mire?
Si do mund ti jap jete qellimeve te mia??!
Po ta mendosh ka me mijera njerez qe jetojne me gypa oksigjeni, pa gjymtyre, me aftesi mendore..
Sa e sa njerez jetojme me kushte ekstreme , sa e sa njerez bien ne gjume pra ngrene dicka, sa e sa femije jane ne analfabet sepse nuk frekuentojne shkollen sepse zgjedhin te punojne te mbajne familjet e tyre...
E ndersa te rinjt Evropian duhet te zgjedhin midis iPhone apo Samsung , te rinjt ne kontinentin Afrikan por jo vetem duhet te zgjedhin midis ujit apo bukes dhe Siria midis jetes apo vdekjes.
E pra gjitha keto njerez cfare nuk bejne per te qene gjalle edhe pse vuajne.
Te rrosh a te mos rrosh...
Te rrosh sepse duke jetuar do te arrijme dhe vdekjen.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Denisa
Email:
denisameta3@gmail.com
Komenti:
Do ishte me mire te ishe origjinale.
ahhhh sikur ky krijim te ishte vertet i joti .
Mos perdor shume kopje se ben dem ;)
Emri:
R_ana
Email:
r_ana@gmail.com
Komenti:
nuk mund te quhet superrrrrr sepse eseja filozofike deshmon per arritje jashte majave te ajzbergut ...kjo mun te jete thjesht nje pershkrim i thjeshte.