Data e postimit: 2021-05-07 09:31:27
Shikime: 3170
|
|
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
instrument muzikor ese
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Te gjithe ne kemi nga nje vegel muzikore te preferuar, por ndonjeher behemi konfuz se kush nga keto vegla muzikore na pelqen me shume. Mua ng ate gjitha veglayt muzikore me pelqen kitarja.
Kjo vegel qe ka nje forme mahnitese dhe ndonjeher misterioze. Gjeja me e vecant qe ka kjo vegel eshte se me vetem nje cop druri te ciles I eshte dhene foreme dhe disa tela krijon nje tingull qe I ngre te gjithe njerzit ne kembe. Nje tjeter qe qe e karakterizon eshte forma e saj e cila vjen si me harqe qe e bene ate Akoma dhe me praktike ne perdorim. Ne momentin qe kujtoj kete emrin e ketij instrumenti me vjen ne mendje ato ngjyrat e larmishme qe ka. Me pas vine ato kater tela te cilet duket sikur jan shpirti I kitares, te cilak krijon nje melodi qe I ben notat muzikore te shetisin neper ajer. Keto tela jane sin je labirinth I vertet per shkak se eshte e leht ti shohesh por e veshtir te kuptosh se cfare permbajn ato perbrenda. Por qe mund te them me bindjen me te madhe qe kombinimi I ketij labirinthi dhe dhe atij trupi prej druri te kominuara bashke ben cdo zemer te perulet perara tyre.
Jane shume fjale per te pershkruar kete instumet magjepes por eshte shum e veshir te gjesh fjalet e duhura. Ama di te them se cdo zemer e ngrir ka frik ti degjoj ata tinguj nga frika se ata tinguj do te shkrijn cdo copez akulli ne zemer.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Marjo xhani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7688&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Xhaxhai im
Lloji: Ese pershkruese
Rrudhat e ballit....tregonin per burrerin e tij,ndersa plisi i bardhe vetem e deshmonte kete fakt......
|
tingulli i ziles se...
Lloji: Ese pershkruese
ora po shenonte edhe pak 09 : 35 , po degjoj hapat e zyshes qe zbret per ti rene ziles, po e degjoj....
|
Pershkrimi i Gjyshe...
Lloji: Ese pershkruese
My very important person in my life and always has been, my grandma. She has always just been there ...
|
ese kimie
Lloji: Ese pershkruese
…………….Nje kohe lufterash , pergjakjesh, vrasjesh masakrash , lotesh Smund te te shihte s...
|
Ese:8 marsi.
Lloji: Ese pershkruese
Marsi njihet si "Dita e Gruas", në të gjithë botën. Madje në shtete të ndryshme kjo ditë fest...
|
nena
Lloji: Ese pershkruese
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe
eshte mamaja ime me e mir...
|
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle.
Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete.
Po nuk pate shprese je asgj...
|
Një vend aq i afë...
Lloji: Ese pershkruese
Ditet po pasojne njera tjetren.Ashtu sic koha ndryshon dita-dites ashtu po ndryshoj dhe une.Po rrite...
|
28 nëntori
Lloji: Ese pershkruese
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën...
|
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese pershkruese
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE
Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi ...
|
e shtrenjta ime
Lloji: Ese pershkruese
E shtrenjeta ime!
Sot eshte ditelindja jote
Festo e shtrenjeta ime
Vetem sot harroj hallet
Ve...
|
gjakmarrja
Lloji: Ese pershkruese
Tema: GJAKMARRJA
Nje pellumb i bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuaj...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|