Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8155
Data e postimit: 2023-09-24 19:20:12
Shikime: 337
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Nderlikime familjare

Lloji: Analize letrare
Tema: Nderlikime familjare
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Ndrëkëlime Familjare"

Titulli: Ndrëkëlime Familjare
Autori: Arthur Miller
Lloji i tekstit: Drama
Viti i publikimit: 1955

Analizë e tekstit:

"Ndrëkëlime Familjare" është një dramë e shkruar nga Arthur Miller, e cila paraqet një portret të brendshëm të një familjeje të ndërmjetësuar nga ndërlikime dhe konflikte të shumta. Historia fokusohet në familjen Keller, të cilët janë të pjesëmarrë në një skandal për prodhimin e pjesëve të defektuara të avionëve gjatë Luftës së Dytë Botërore. Dramatika u ngarkua me tensionin e zbulimit të të vërtetës dhe përballjes me pasojat e veprave të tyre.

Në çdo rresht të drames, shihet impakti i ndërlikimeve familjare në çdo personazh. Joe Keller, kreu i familjes dhe pronari i fabrikës, sakrifikon moralitetin e tij për të mbrojtur interesat e tij ekonomike dhe të vetë familjes. Gjatë rrjedhës së drames, ai ndjehet gjithnjë e më shumë e peshëruar nga ndikimi i këtyre vendimmarrjeve dhe ndërgjegjësia e tij e rënë.

Gjithashtu, dramatika përshkruan ndërlikimet në marrëdhëniet të tjerë familjare. Lidhja midis Joe Kellers dhe gruas së tij, Kate, është e vështirësuar nga sekretet e mëparshme dhe ndërlikimet emocionale. Këtë gjendje e përforcuan marrëdhëniet e tyre me djalin e tyre Larry, i cili u detyrua të zhdukët në luftë dhe vazhdon të jetë i paqartë për familjen e tij.

Komenti Letrar:

"Ndrëkëlime Familjare" është një dramë e fuqishme që tregon ndikimin e ndërlikimeve familjare në jetën e individëve. Arthur Miller shprehet nëpërmjet kësaj drame për ngërçet morale, ndërgjegjën dhe pasojat e veprimeve të cilat mund të rriten në familjet tona. Mesazhi i fortë që na jep teksti është se në mënyrë të pashmangshme, veprimet e një individi kanë ndikim në të gjithë familjen dhe mund të prodhojnë paditë dhe konflikte të shumta.

Tema kryesore e ndërlikimeve familjare në këtë dramë na sjell në përqëndrimin e faktorëve që krijojnë tension brenda familjes, dhe ndryshimet e cilësisë së jetës së saj për shkak të veprimeve të gabuara dhe pasojave të tyre. Duke shfaqur këtë situatë të jashtëzakonshme, Arthur Miller na bën të reflektojmë mbi vendimin dhe moralin tonë në familje, si dhe mbi peshën që duhet ta përballojmë për ato vendime.

"Ndrëkëlime Familjare" na jep një hapësirë për debat për ndërlikimet që vijnë me jetën familjare. Ajo na ndihmon të kuptojmë se sa e rëndësishme është të jemi të ndjeshëm ndaj veprimeve tona dhe impaktit që ato kanë në të tjerët. Ky tekst na përforcov në besimin se është e domosdoshme të përmbajmë respektin dhe sinqeritetin në familje, dhe të ndikojmë pozitivisht në jetën e njëri-tjetrit.

Në përfundim, "Ndrëkëlime Familjare" është një tekst dramatik i fuqishëm që na kujton të gjithë rëndësinë e komunikimit dhe moralitetit në jetën familjare. Duke shkaktuar sensibilizim dhe debat, ky tekst na jep një reflektim të domosdoshëm mbi marrëdhëniet tona me të afërmit dhe rëndësinë e zgjidhjes së ndërlikimeve familjare në mënyrën më konstruktive.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Analize+letrare&id=8155


Vepra te ngjashme
Froni i tradhetuar
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Froni i Tradhtuar" Titulli: Froni i ...
Perpjekjet e humbur...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Përpjekjet e Humbura" Titulli: Për...
Korridori i fshehur
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur" Titulli: Korrid...
Medea dhe Femrat So...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është...
Ai dhe une
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës: Titulli: Ai dhe une Autori: Lang Leav Tema: Përjetime dhe mungesa e fja...
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi ...
Medea
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: ...
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibs...
Aktualizimi i Ofeli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për sh...
Bukuria femërore b...
Lloji: Ese shpjeguese
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranen...
Dhuna ne shoqerine ...
Lloji: Ese pershkruese
Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq ...
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.